1. Home
  2. Knowledge Base
  3. Beheer
  4. Hoe maak ik een support-ticket aan?
""
Edje

Hoe maak ik een support-ticket aan?

Een vraag, opmerking of feature-request voor Flexwhere kan worden aangemaakt als support-ticket.

Ons supportteam is gratis beschikbaar via support@flexwhere.com of via telefoonnummer +31 (0) 570 57 22 38 tussen 08:00 en 17:00 op kantoordagen.

Om u zo goed mogelijk te kunnen helpen, vragen wij u de volgende informatie op te nemen in de e-mail:

Basisinformatie:

  • Uw eigen naam;
  • De naam van uw organisatie;
  • Het telefoonnummer waarop we u kunnen bereiken.
  • Geef een zo duidelijk mogelijke omschrijving van het probleem.
  • Wat zijn de consequenties van het probleem?
  • Voor welke rol(-len) binnen Flexwhere is het probleem relevant?

Extra informatie die van pas kan komen:

  • Naam van het gebouw?
  • Welke verdieping betreft het?
  • Wat is de naam van de gebruiker die het probleem ervaart?
  • Wat is de device-naam?
  • Om welk type device gaat het?
  • Wat is de werkplek-id?
  • Om welk besturingssysteem gaat het?
  • Heeft u een screenshot van het probleem?
  • Welke versienummer gebruikt u?

Een goed feature request wordt gevormd door een user story.

Een voorbeeld hiervan is:
Als Flexwhere gebruiker Zou ik graag een kerstboom icoon in de applicatie willen Zodat ik de sfeer van kerst het hele jaar door ervaar.

Indien mogelijk kan het toevoegen van een uitgebreidere uitleg van uw situatie ons helpen uw aanvraag beter te begrijpen.

  • Wat is de gewenste functionaliteit?
  • Wat is het doel van de functionaliteit? (Graag uitgebreid beschrijven met voorbeelden)
  • Voor welke rol binnen Flexwhere dient de gewenste functionaliteit?

Nadat u een mail heeft gestuurd, ontvangt u een automatische antwoord ter bevestiging vanuit Dutchview, het bedrijf achter Flexwhere.

Lees ook: Wat is mijn versienummer?

Bijgewerkt op 10-01-2025
Heeft dit artikel je geholpen?

Gerelateerde artikelen