Hoe reserveer ik een werkplek? Een werkplek kan gereserveerd worden via de Mobiele-, Desktop- en Web applicaties.
Hoe herhaal ik een reservering? In FlexWhere is het mogelijk om een herhalende reservering te maken voor bijvoorbeeld elke maandag.
Hoe filter ik werkplekken? De filters kunnen worden gebruikt om werkplekken die aan je eisen voldoen te tonen.
Hoe kan ik mijn reserveringen inzien? Wanneer u één of meerdere reserveringen heeft gemaakt is het mogelijk om in een overzicht te zien wat uw reserveringen zijn.
Kan ik een reservering van een werkplek annuleren? Het is mogelijk om een reservering van een werkplek te annuleren.
Hoe ver van tevoren kan ik een werkplek reserveren? In FlexWhere is het mogelijk om een werkplek te reserveren. Het reserveren kan via de mobiele applicatie van FlexWhere.
Hoelang is een reservering van een werkplek geldig? Als een gereserveerde werkplek niet binnen een bepaalde tijd wordt bezet, zal deze weer als beschikbaar worden gezet.
Wat zijn de verschillende statussen van de werkplekken? In FlexWhere kan een werkplek een beschikbare, gereserveerde, bezette of vergrendelde status hebben.
Wat gebeurt er bij het vergrendelen van mijn scherm? Zodra een device wordt vergrendeld, vindt een zogeheten lock event plaats.
Waar is mijn ‘Op afstand’ knop gebleven? Door de "extern"-schakelaar aan te klikken laat u weten extern aan het werk te zijn.
Waarom kunnen collega’s mij niet vinden? Een gebruiker kan om verschillende redenen niet worden gevonden.
Hoe vind ik mijn IP-adres? Als je IP-adres niet bekend is, wordt je FlexWhere voor Desktop icoon rood rechts in de taakbalk en kun je...