Devices kunnen op drie manieren worden toegevoegd in het Control Centrum.
Dit gaat als volgt:
- Log in op het Control Centrum;
- Klik in het menu aan de linkerkant op ‘device’;
- Klik aan de rechterkant van het scherm op de blauwe + en selecteer ‘voeg lijst met devices toe’;
- Selecteer in je bestanden het CSV-bestand met de lijst van devices die moet worden toegevoegd.
- Kies of je de device lijst wil toevoegen of wil vervangen;
- Selecteer ‘indienen’
- Log in op het Control Centrum;
- Klik in het menu aan de linkerkant op ‘device’;
- Klik op de ‘+’ rechts bovenin en kies ‘voeg een device toe’;
- In het scherm dat verschijnt geeft u aan wat voor type apparaat u wilt toevoegen en welke naam en omschrijving u wilt gebruiken;
- Klik op ‘Voeg toe’ om het device toe te voegen.
Als uw organisatie een CSV-bestand heeft met devices kunt u deze uploaden naar de juiste locatie met SFTP. Als een CSV-bestand beschikbaar is op de SFTP-locatie zal deze dagelijks worden verwerkt in de FlexWhere-omgeving van uw organisatie.
De SFTP-locatie kan beschikbaar worden gesteld door ons supportteam.