1. Home
  2. Knowledge Base
  3. Control Centrum
  4. Wat is de huidige status van de middelen in mijn organisatie?
""
Edje

Wat is de huidige status van de middelen in mijn organisatie?

Print Friendly, PDF & Email

Real-time statistieken in het Dashboard

Organisaties welke de Flexwhere Pro of Enterprise licentie hebben, kunnen gebruik maken van het Flexwhere Dashboard. Het Dashboard helpt organisaties door inzicht te geven in het gebruik van de bedrijfsmiddelen (bijvoorbeeld, werkplekken of vergaderruimtes.

Real-time statistieken voor werkplekken:

Het Real-time bezetting tabblad geeft een actuele weergave van welke werkplekken of werkzones op dit moment in gebruik zijn.
Door met je muis over een van de gebouwen in je organisatie te gaan krijg je een gedetailleerder beeld van de huidige bezetting in dat gebouw.
Klik je op de naam of de kolom van het gebouw kun je de data verder filteren tot op verdiepingsniveau.

In het voorbeeld hieronder geven we weer hoeveel werkplekken er in totaal in je verdieping of gebouw aanwezig zijn, hoeveel daarvan er op dit moment vrij zijn en hoeveel er bezet zijn.
Daarnaast geeft FlexWhere een percentage van de huidige bezetting weer.

Voor deze statistieken wordt rekening gehouden met alle actieve werkplekken en werkzones .
Onder Occupied (Bezet) verstaan we alle werkplekken en plekken in een werkzone welke op dit moment bezet zijn.

Real-time statistieken voor vergaderruimtes:

Wat verder naar onderen op de pagina worden de real-time statistieken voor de vergaderruimtes weergegeven. Net als bij de werkplekken kan dit op gebouw niveau bekeken worden of, door op de naam of kolom van het gebouw te klikken, verfijnd worden tot op verdiepingsniveau.

Deze statistieken zijn opgedeeld in statistieken voor Ad-hoc vergaderruimtes (vergaderruimtes die je kunt reserveren in Flexwhere) en reserveerbare vergaderruimtes (deze zijn alleen reserveerbaar via de kalender applicatie die je organisatie gebruikt).

De vergaderruimtes worden weergegeven als vrij of bezet met daari het aantal vergaderruimtes en een corresponderend percentage.
Indien je organisatie gebruik maakt van sensoren dan kunnen deze gekoppeld worden aan vergaderruimtes. Door de data van de sensoren te verwerken kunnen eventuele no-shows geregistreerd worden, evenals het gebruik van een vergaderruimte welke in gebruik is maar niet gereserveerd is.

Door op een of meerdere statussen onder de grafiek te klikken kun je indien gewenst verder filteren.

Bijgewerkt op 14-10-2024
Heeft dit artikel je geholpen?

Gerelateerde artikelen