Een vraag, opmerking of feature-request voor Flexwhere kan worden aangemaakt als support-ticket.
Ons supportteam is gratis beschikbaar voor alle Flexwhere-gebruikers. Het team is te bereiken via support@flexwhere.com of via telefoonnummer +31 (0) 570 57 22 38.
Om u zo goed mogelijk te kunnen helpen, vragen wij u de volgende informatie op te nemen in de e-mail:
Basisinformatie:
- Uw eigen naam;
- De naam van uw organisatie;
- Het telefoonnummer waarop we u kunnen bereiken.
- Wat is de gewenste functionaliteit?
- Wat is het doel van de functionaliteit? (Graag uitgebreid beschrijven met voorbeelden)
- Voor welke rol binnen Flexwhere dient de gewenste functionaliteit?
- Wat is het probleem?
- Wat zijn de consequenties van het probleem?
- Voor welke rol binnen Flexwhere is het probleem relevant?
Extra informatie die van pas kan komen:
- Naam van het gebouw?
- Welke verdieping betreft het?
- Wat is de naam van de medewerker?
- Wat is de device-naam?
- Om welk type device gaat het?
- Wat is de werkplek-id?
- Om welk besturingssysteem gaat het?
- Heeft u een screenshot van het probleem?
- Welke versienummer gebruikt u?