1. Home
  2. Knowledge Base
  3. Beheer
  4. Hoe maak ik een support-ticket aan?
""
Edje

Hoe maak ik een support-ticket aan?

Een vraag, opmerking of feature-request voor Flexwhere kan worden aangemaakt als support-ticket.

Ons supportteam is gratis beschikbaar voor alle Flexwhere-gebruikers. Het team is te bereiken via support@flexwhere.com of via telefoonnummer +31 (0) 570 57 22 38.

Om u zo goed mogelijk te kunnen helpen, vragen wij u de volgende informatie op te nemen in de e-mail:

Basisinformatie:

  • Uw eigen naam;
  • De naam van uw organisatie;
  • Het telefoonnummer waarop we u kunnen bereiken.
  • Wat is de gewenste functionaliteit?
  • Wat is het doel van de functionaliteit? (Graag uitgebreid beschrijven met voorbeelden)
  • Voor welke rol binnen Flexwhere dient de gewenste functionaliteit?

  • Wat is het probleem?
  • Wat zijn de consequenties van het probleem?
  • Voor welke rol binnen Flexwhere is het probleem relevant?

Extra informatie die van pas kan komen:

  • Naam van het gebouw?
  • Welke verdieping betreft het?
  • Wat is de naam van de medewerker?
  • Wat is de device-naam?
  • Om welk type device gaat het?
  • Wat is de werkplek-id?
  • Om welk besturingssysteem gaat het?
  • Heeft u een screenshot van het probleem?
  • Welke versienummer gebruikt u?

Nadat u een mail heeft gestuurd, ontvangt u een automatische antwoord ter bevestiging vanuit Dutchview, het bedrijf achter Flexwhere. In het onderwerp van die e-mail wordt uw unieke ticketnummer doorgegeven. Dit nummer kunt u vanaf nu gebruiken voor de communicatie met het Support team.

Lees ook: Wat is mijn versienummer?

Bijgewerkt op 09-06-2020
Heeft dit artikel je geholpen?

Gerelateerde artikelen