Overslaan naar inhoud
  • Er zijn geen suggesties want het zoekveld is leeg.

Hoe voeg ik gebruikers toe?

In Flexwhere kunnen gebruikers worden toegevoegd door een beheerder. Het toevoegen van gebruikers kan in het Control Centrum.

Dit gaat als volgt:

Meerdere gebruikers
  1. Log in op het Control Centrum van Flexwhere;
  2. Ga naar het menu ‘Gebruikers’;
  3. Klik rechts bovenin het scherm op de ''+'' en selecteer 'Voeg gebruikerslijst toe';
  4. Selecteer het juiste CSV-bestand met nieuwe gebruikers;
  5. Kies of je een nieuwe gebruikerslijst wilt toevoegen of dat je de volledige lijst wil vervangen;
  6. Selecteer 'indienen';
  7. De lijst met nieuwe gebruikers is nu ingeladen.

Het CSV bestand dient aan de volgende eisen en inhoud te voldoen:

Let op : Wanneer de optie 'Vervang de huidige gebruikerslijst door een nieuwe ' wordt geselecteerd worden gebruikers die niet in het CSV-bestand voorkomen, verwijderd uit Flexwhere.

Enkele gebruiker
  1. Log in op het Control Centrum van Flexwhere;
  2. Ga naar het menu ‘Gebruikers’;
  3. Klik rechtsboven op de ‘+’;
  4. Vul de informatie in voor de nieuwe gebruiker;
  5. Klik op opslaan;
  6. De nieuwe gebruiker is nu aangemaakt en kan nu gebruik maken van Flexwhere.

Lees ook: Hoe worden gebruikersgegevens aangeleverd?

Lees ook: Hoe voeg ik nieuwe devices toe?