FlexWhere helpdesk gebruikt nieuw systeem

Sinds kort maakt de helpdesk gebruik van…

button-down-01

07 april 2016

Sinds kort maakt de helpdesk van FlexWhere gebruik van het systeem JitBit. Wanneer gebruikers van FlexWhere een vraag, probleem, klacht of wijzigingsverzoek willen indienen, kan dat per mail verstuurd worden naar support@flexwhere.nl. Het helpdesksysteem slaat de input op als ‘ticket’ en geeft het een uniek nummer. De gebruiker die de input geleverd heeft, ontvangt automatisch een antwoord van het systeem, met daarin het betreffende nummer.

 

Het ingediende ticket wordt opgepakt door één van onze supportmedewerkers. De gebruiker ontvangt daarvan bericht. Meestal zal het een volledig antwoord zijn, waarmee meteen het ticket wordt afgesloten (dat wordt dan ook aangegeven). Het kan ook zijn dat via de mail of telefonisch de vraag naar aanvullende informatie gesteld wordt, waarna de supportmedewerker het ticket verder kan afwerken.

 

De helpdesk van FlexWhere blijft bereikbaar via het telefoonnummer 0570-572238. De vraag of het probleem wordt dan vastgelegd in het helpdesksysteem. Als de gebruiker niet direct telefonisch geholpen kan worden, ontvangt hij de (status)informatie vanuit het systeem. Ook bij vragen en/of onduidelijkheden over het nieuwe systeem, kan contact worden opgenomen met de helpdesk, via bovengenoemd telefoonnummer.

 

Met hulp van het helpdesksysteem zorgen wij voor een betere doorstroming van vragen die binnenkomen via de helpdesk. Hierdoor kunnen wij gebruikers van FlexWhere beter helpen.